PROXXI
Zakres prac:
Logotyp, identyfikacja wizualna
Dla zaprzyjaźnionej firmy zajmującej się tworzeniem zaawansowanych systemów zarządzania projektami dla firm, instytucji oraz innych podmiotów gospodarczych stworzyliśmy projekt logotypu Proxxi. Dodatkowo przygotowaliśmy identyfikację wizualną dla nowo powstającej marki produktowej. Zakres prac obejmował logotyp, księgę znaku oraz opracowanie materiałów marketingowo-reklamowych identyfikujących firmę.
W kilku słowach
projekt logotypu Proxii
Projekt logotypu Proxxi miał posiadać znamiona nowoczesnego wyglądu opartego głównie o ciekawy wzór czcionki. Miał dobrze wyglądać w szczególności we wszelkiego rodzaju materiałach elektronicznych. Ponieważ Proxxi to głownie wysoce wyspecjalizowana aplikacja/system do zarządzania projektami logotyp powinien być dobrze rozpoznawalny poprzez media elektroniczne, dużą wagę inwestor wymagał przygotowanie ciekawej ikony. Miała ona również posiadać wszystkie wymienione wyżej cechy i być dobrze skalowalna.
Kluczowa i narzucona przez naszego Klienta była kolorystyka – niebieski, granatowy, szary oraz odcienie zbliżone lub podobne do tych zastosowanych przez nas np. w projekcie dla Call&Fly.
Postawiliśmy na stworzenie od podstaw czcionki, na której został oparty cały projekt logotypu Proxxi. Obłe kształty mają charakteryzować elastyczny charakter samej aplikacji. System Proxii posiada możliwości dowolnej rozbudowy oraz doskonałego dopasowania do potrzeb klientów korzystających z Systemu Zarządzania Projektami.
Projekt logotypu, który przygotowaliśmy miał również spełniać walory dobrej ekspozycji na innych materiałach marketingowo-reklamowych. Dlatego zarówno wybór samego kształtu, orientacji oraz kolorystyki musiały idealnie spełniać wszystkie wymagania narzucone przez inwestora. W związku z tym przygotowaliśmy szereg wizualizacji, które obrazują możliwości eksposzycji projektu logotypu, który stworzyliśmy. Są to między innymi podstawowe narzędzia marketingowe takie jak: wizytówki, papier firmowy, papeteria (koperty w różnych formatach), notesy. Pośród gadżetów firmowych znalazły się między innymi: smycze, identyfikatory firmowe, koszulki, bluzy firmowe, czapeczki, bidony, torby firmowe itd. Z kolei na potrzeby targowe lub inne imprezy tego typu przygotowaliśmy wizualizację prostego stoiska targowego oraz przykładową wizualizację wystroju biura.
Więcej ciekawych zdjęć i wizualizacji można znaleźć na naszych profilach: instagrama, facebooka i youtuba.